Altijd gedacht dat je nog te jong was om te ondernemen? Liam Tjoa (20) bewees het tegendeel.
Het begin van een nieuwe maand betekent een nieuwe ABC Night. Waar we ons de vorige keer in BANK15 bevonden, staan we vanavond op een totaal andere locatie: Qlubhouse Tilburg. Een locatie met een verhaal. Het concept is bedacht door drie ondernemers en geeft andere ondernemers de kans om gebruik te maken van de ruimtes. Vandaar dat ABC vanavond de kans heeft gekregen om hier een Night te organiseren.
Een Night met een speciale gast; Liam Tjoa, met zijn onderneming GoSpooky. Hij is pas 20 jaar, maar nu al in zijn branche bekend. Via eigen bedrijfjes en baantjes, is hij uiteindelijk via Facebook bij de NOS gekomen. Na zijn examen heeft hij ervoor gezorgd dat NOS actief werd op Snapchat. Hij merkte dat er binnen bedrijven gebrek aan kennis is als het gaat om het gebruik van sociale media. Tim van der Wiel, werkzaam bij een bekend platenlabel, concludeerde dit ook. Samen richtten zij GoSpooky op. In het begin gaven ze alleen advies over het gebruik van Snapchat aan bedrijven. Maar dit wekte vaak vraagtekens op, omdat bedrijven niet wisten waar zij moesten beginnen. Daarom is GoSpooky overgegaan tot het ontwerpen en maken van eigen Snapchat campagnes. GoSpooky heeft gewerkt voor onder andere Albert Heijn en Hema. Inmiddels is GoSpooky ook actief op Instagram Story en Facebook live. De ambities voor de toekomst? Internationaal doorbreken!